zapraszamy do odwiedzenia naszej wirtualnej książki kucharskiej, którą będziemy uzupełniały wypróbowanymi przez siebie przepisami

siostry

wtorek, 29 marca 2011

W magicznym świecie drożdży i mąki

Tydzień domowego chleba, na zakwasie :)



dziś już trzeci dzień i szykuje się więcej. wyhodowałam  zakwas i do dzieła
jak to się stało? a no tak, że mam więcej wolnego.
po dwa - trzy bochenki za jednym razem, bo rodzeństwu tak smakuje, że chcą  jeść zanim ostygnie! Brat, normalnie nieskory do prawienia komplementów, dziś po spróbowaniu chleba zaszczycił mnie swoją uwagą i pochwalił wypiek!

 Był już chleb pszenno-żytni z siemieniem lnianym, razowy żytni z kminkiem, pszenno-żytni dla zapracowanych, a dziś orkiszowo-gryczany
wszystkie inspiracje czerpię z ulubionego bloga Pracownia Wypieków

Wypróbowałam upiec moje chleby w garnku żeliwnym i wychodzą wspaniale, polecam ten sposób. Zachowują kształt i dobrze się pieką. Podpatrzyłam tą metodę tutaj: o garnkach żeliwnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz